4747- Kızlar hangi markayı kulaniyorsunuz hangisini almalıyım Philips olan normal elektrikli süpürge tefalin olan tam bir Dyson görünümlü canavar gibi ama şarjlı sizce hangisi
hatice_42 4747- benim Philips çok memnunum alalı bir yıl oldu henüz bir sorun yasamadim ve gayet iyi süpürüyor