seda2 merhaba size vereceğim tarifi yapın yıklardır bu şekilde yaparım mükemmel olur onçe tencerede büyük bir sığan doğrayıp kavurun sonra içine bir yemek kaşığı dolusu domates bir yemek kaşığı dolusu biber salçası koyun iyice kavurun sonra 3 bardak su koyun bir tatlı kaşığı pul biber 1 tatlı kaşığı karabiber isteğe bağlı ondan sonra kaynasın su en son kaynadıktan sonra 2,5 bardak kısır koyun ocağın altını kapatın ve suyunu çekmesini bekleyin demlendikten sonra iki adet salata doğrayın kıvırcık doğrayın maydanoz ve kuru nane bir yemek kaşığı limon nar ekşisi ya bunları karıştırın demlenen kısırı dökün afiyet olsun