Seda-lina Kızlar merhaba. 4 yasına girmek üzere olan bir kızım var 10.3 a kadar uyuyor sabah. Aksamda 10-11 gibi uykuya geciyor. Aksam uykuya gec gecmesi beni cok yıpratıyor. Hic oturamıyprum sinirlerim bozuluyo sinirli oluyorum tüm gün ilgilendiğim icin. Erken kaldırıyorum hic uyanmıyo. Ne yapmam gerek:(
neanladinyurdagull Seda-lina 4 yaşına girmek üzere olan oğlum akşam 11 gibi uyuyor sabah 8 de ayakta.6 aylık da bebeğim var gece uykusuna 12-1 gibi geçiyor sabah 7 bucukda ayakda tabi bu süre hep sallanaram geçiyor rahat bi uykumuz yok ah bu analık ahh
neanladinyurdagull Seda-lina bazen 4-5 gibi uyuya kalıyor bende bebeğimi uyuturken 1 saat kadar uyuyor ama hergün değil 2-3 günde 1 böyle uyuya kalıyor
eaea Bizimki de geç yatıp geç kalkıyor ama gün içinde uyutmadan, yorulup, akşam banyo yaptırılırsa belki düzelir