Eşimin SSK yapmadı iş veren nerdeyse 1 yıldır asgari ücrete çalışıyor parça parça veriyordu parayı da bugün trafik kazası geçirmiş yoğun bakımda Allah şifasını versin eşim diyor ki belki maaşı vs alamayız nasıl olur dedim öyleyse çık zaten SSK vs yapmadı hak yedi böyle bir durum olur mu eşim diyor tektiii zaten restorant ama donuk pasta al getir götür işi yapıyordu çok büyük bir yer değil.1-2 güne öğrenirim diyor bir yandan üzülüyorum böyle düşünceye girdim ama tek gelirimiz maaş ve borcumuz var 2 çocuk şaşırdım cidden.
Eşimin işi haziran 10 Haziran da başlıyor içerinin de haberi vardı yani patronun o zamana kadar naparız bilmiyorum of