Tugceeeee12345 Anneler Migros’un bezini kullanan var mı memnun kalan kalmayan tecrübelerinizi bekliyorum 😇🙏
Kaveda Tugceeeee12345 doğduğundan beri kullanıyorum fiyatına göre gayet güzel parfüm falanda yok biz memnunuz biraz sık değiştirmek gerekebiliyor
Ebus35 Tugceeeee12345 kendi adıma söyleyim hiç güzel değil her kakasını yapışında sırtından bacaklarının kenarlarından çıkıyordu cinnet geldi molfixe geçtim iyi ki de geçmişim o kadar emici ki altını değişmeyi unutsan bile kakayı dahi emiyor keşke en başta molfix kullansaymışım
Seyhancann Tugceeeee12345 aynen bende ondan kullanıyorum güzel bez ama pahalı işte ekonomik değil ben bir ara gündüzleri minies geceleri Prima kullanıyordum
snyck Tugceeeee12345 ben molfix kullaniyordum minies hem dogal hem uygun dediler aldim hosuma gitti ince olmasi kendisinden kokusu olmamasi beni cezbetti molfix mesela cok kalin gece biraz uzun süre altinda kalinca nerdeyse bebek agirliginda oluyor birde iz yapıyor 😊 iki bezde de taşma yaşamadım kucukken sleepy naturel denemistim taşıp duruyordu
Tugceeeee12345 snyck bende sleepy taştı ondan sonra goon bez Pahalı birde ucuz da değil taşırdı Prima kullanıyorum en başından beri asla taşmadı yani benim en memnun kaldığım Prima şimdi değiştirme yapayım dedim de yapmayım bari anket sonuçları %50 gerek yok denemek için belki alırım bir paket gündüz kullanırım gece primaya devam
Zynpblg Prima preimum kullanıyordum daha sonra mühendisinoğlu sayfasındaki incelemeleri görüp minies kullanmaya başladım, çokta memnunum taşırma, iz, pişik yapmadı kızımda, tavsiye de ediyorum çevremdekilere, ancak tek sorunu idrar göstergesi yok malesef.