basak24 Merhabalar, aynı durumdaydık,saatlerce sallardım, zıplardım daha bir sürü şey. Kendim denedim de olmadı tutarlılığı sağlayamadım hiç. Öyle olunca bir kısır döngüye girdik. Bebekten bebeğe değişir illa ama pek de kendi denediğim şeylerin dışında bir şey yapmadık aslında. Ama ben tutarlı olamadım eğitmenler çalışınca tutarlı ve istikrarlı şekilde devam etti tabi. Yönlendirmeleriyle vs sorunsuzca destekleri kestik beşiğine geçtik. Sevilay Hanımla çalıştığım için söylüyorum ağlamaya terk etmeden yumuşak yumuşak destek bırakıyor. Ben sallarken ya da destek bırakmaya uğraşırken daha çok ağlıyordu, destek bırakırken ağlamadı. Saatlerini düzenleyebilmek de kilit nokta işte.
Uyku büyük problem inşallah sorunsuz çözülür.