Ya kızlar arkadaşım Almanya da yaşıyor. Yeni doğum yaptı 2 buçuk ay önce. Bebek 1 aylıkken ağzında böyle birşey çıkmış. Doktora götürmüş diş demişler. Ya daha 1 aylıkken ne dişi. Hadi onu geçtim. Bebek şuan 2 buçuk aylık. 1 buçuk ayda bu diş nasıl çıkmadı? Kaç defa götürmüş bu arada. Diş diyip göndermişler hep. Ne yapabiliriz? Fikri olan varmı? Başına gelen. Aramızda Türk doktor varmı yardımcı olabilcek. Ordakiler hiç birşey yapmıyor. Çocuk hep huzursuz hep ağlıyor. Kızda çaresiz kalmış resim ekledimm
