Goktug80 tabi kide gece asla bırakmazdı zaten emzirmeyi bırakmamda ki en büyük etken bu oldu ne o uyuyabiliyordu ne de ben kesintisiz emiyordu yani sabır taşını ıslatıp kullanacaksınız ağır bir kokusu var . Benim kızım emmeye aşırı düşkün emerek uyuyordu ilk gün gündüz uykusu çok zor oldu perişan oldum resmen gece uykusu içinde baybay night damla aldım çünkü çok zorlanacağımı biliyordum 15 damla verdim o şekilde uyudu gece 2 kez uyandı su içirdim yine çok zor uyuttum sonra alışmaya başladı kızımda asla biberon kullanmıyor naptıysam süt içmedi bende uyumadan önce karnını doyuruyorum gece uyanırsa su veriyorum yada kutu meyve suyu alıyorum az bişy ondan içiyor geri uyutuyorum