mihros1010 Kızlar bebeğim önceden tv izliyordu fakat biz 1,5 aydır kestik ekranı. Hiç izlemiyor. Baya da fark etti. Ama hala bababa dedede dışında sesler çıkarmıyor. Göz teması çok iyi. Dediklerimizi anlıyor. Çoğu komutu alıyor. Ama bu konuşma meselesi çok kafama takıldı. Doktora götürmek gerekiyor mu bu ayda?
KaynanaYiyen mihros1010 e küçük daha canım. Anca açılır. Bolca sohbet, bolca sosyallik yapın. Çocuklarla bir araya gelsin. Kitap okuma şansınız var ise tavsiye ederim. Tv asla izletmeyin.
1misafir mihros1010 valla ben de öyle yapıyorum ama eşler eve gelince TV açıyor kavga rdiyom ama yine açıyor
ozlemparlakk mihros1010 37 aylik anne baba dede mama şu çiş dışında konuşmuyor psikologa götürdüm bi sorunu yok dedi ve çok etkinlik yapıyoruz her akşam rutin uyku öncesi kitap okuyoruz haftada bir oyun atölyesinde çocuk çevresi de var kulak burun boğaza gittim Bi sorun mu var diye bisey yok şimdide konuşma terapistine randevu aldım yani canı istemiyor ve sıfır ekranla büyüdü tv bile açmıyorum ama izletenlere bakıyorum çocukları İngilizce bile biliyor izledikleri den öğrenmişler ama ciddi dikkat eksikliği sebebi ben yine izletmem de acele etmeyin derim benim kızım 14 aylıkken başladı bayağı konuşur gibiydi sonra bıraktı dönemsel olabilir içinizi ferah tutun ve bol bol etkileşim içinde olan bence ben herseyi kızımla yapıyorum neyin nasıl olduğunu çok iyi biliyor göz teması varsa komut alıyorsa sorun da yoktur merak etmeyin
mihros1010 KaynanaYiyen ozlemparlakk umaydurum Mree Teşekkür ederim herkese. Haklısınız daha çok küçük ama kafama takıldı işte. Çok teşekkürler tekrar 🥰❤️
Mree mihros1010 bazen çocuklardan hemen her şeyi bekliyoruz. 13 aylık çocuktan bahsediyorsunuz yine bazı şeyleri söylüyormuş. Mesela siz veya eşiniz kaç yaşında konuşmuşsunuz? Bunlar da etken olabiliyor. Ama bence kendinizi böyle sıkmayın. Her şeyin bir vakti var ve oluyor. Eğer ki daha ileri aylarda konuşmuyorsa o zaman bir doktora gösterirsiniz. Lütfen şu çocuklara çok yüklenmeyin
defnevedoruk mihros1010 sanırım aynı gün doğumlular benim kızımda 13 ay 23 günlük. bizimde öyle anne baba mama meme benim ismimi söylüyor teyzeme ve kızına ismiyle sesleniyor (Sıla ve Derya) anneanne teyze diyor gel,git,ver, aldım, attım bu kadar