sibelkilic adete bir iki gün kala bende de oluyor öyle hiç canım yemek bile istemiyor o kadar ishatsiz oluyorum migde bulantı ve koku hassasiyetim de çok ileri seviyede oluyo heray eşimi darliyorum kesin hamileyim diye . Benimde 3 gündür gecikiyor test aldim temiz çıktı diyorum test bozuk 😄bir kere kaydı da cok korkuyorum bende . Ama çok insan görüyorum burda sipiral ile hamile kalındığını söylüyorlar . Bide eğer hamilelik olursa uzman tarafından çıkarılması gerekmis