Hanımlar son zamanlarda o kadar çok otizm ile ilgili postlar hikayeler görüyorumki artık oğlumun her hareketinde her davranışında acaba otizmmi belirtimi diye düşünmekten piskolojim alt üst oldu vicdanen. Çok rahatsızım 1 haftadır havalar aşırı kötü yağmur rüzgar dışarı çıkamıyoruz evdede oyun oynuyoruz felan ama sıkılıyor çizgi filim açıyorum bu sefer hemen acaba bişey olurmu gelişimi gerilermi ya otizm olursa diye içim içimi yiyor yardım edin