Merhaba hanımlar, 2. Atak haftasına iki gün önce girdik ama belirtiler bugün daha yoğunlaştı bugün toplasam 3 saat uyumuştur oda zorla tam uyutuyorum 5 dk sonra ağlayarak uyanıyor kucağ alıyorum susuyor bazen kucaktada ağlıyor memedeyken ağlamaya başlıyor ne yapacağım bilmiyorum 🥲🥲 bizimki atak haftalarına 10 gün erken giriyor bu arada doktorumuz ilk ay içinde öyle demişti inşallah çabucak biter. Sizlerin ne kadar sürdü