Kızlar 7 buçuk aylığız şimdiye kadar anne sütü ile devam ettik süt azalınca mama takviyesine başladık ancak biberona alışık olmadığı için onunla içmiyor suluk ile denedim o da olmadı mama kaşığı ile verdim onla da etrafa çok döküldü içemedi.Nasıl verebilirim yardımcı olabilirmisiniz yada ek gıda ile karıştırılır mı bilmiyorum