Kekemelik diyemiyorum tam kekemelik değil çünkü dört buçuk yaşında kızım önceleri geçer geçicidir belki diyordum ama konuşurken takılıyor heyecanlandıgı için olduğunu düşünüyorum ama okula başlayacak eylülde kimse onun sözünün bitmesini beklemez ve içine kapanır diye korkuyorum bu durumu yaşayan var mı