Merhaba kızlar ilk çocuklarımı yaklaşık 4 aylıkken oturtmuştum destekli ama şimdi bitane daha bebeğim var 4 aylık olacak bu hafta sizce oturtsam bişey olurmu diğer çocuklarımdan baya zaman geçtiği için unuttum biraz😅ve ek gıda tadımlarına 5 aylıkken başlamayı düşünüyorum 3 gün kuralıyla diğer çocuklarımda o şekilde başlamıştım çünkü biraz daha beklesem olurmu oturtmak için bilemedim endişeleniyorum biraz yani erkenmi değilmi hiç bilemedim bi kaç araştırma yaptım 4 aylık bebekler destekli oturabilir diye ama sizin görüşünüz nedir bu konuda?