Kızlar sezeryan olalı 13 ay oldu ama bu bi kaç gündür dikişlerimin olduğu bölgede sızlama oluyor çevremdeki sezeryan doğum yapan tanıdıklarım soğuk havalarda dikiş yeri sızlar falan diyorlar doğru mudur yaşayan var mı yoksa doktora gitmemi gerektircek bi sorun var mıdır