pasaklisinkukuli annemler orda yaşıyor pek güzel değil ulaşım "45 dakikada bir otobüs ara ara dolmuş geçiyor Dikimevi tarafında çok trafik oluyor insanları genelde Kürtler yaşıyor bizim onlarla sorunumuz yok sadece çok çocukları var komşuların, kavga gürültü polis olayları çok oluyo, bi de evin karşı tarafında yıkılmış gecekondular var Durali alıç içinde çoğu yerde gecekondular var orda ne oluyor ne bitiyor bilmiyorum sokak köpekleri de fazla, Bizim kedimiz var onun için çok korkuyoruz kaçarsa falan diye, çünkü o köpeklerin birinin ağzında kedi görmüştük bi kere, binalar genelde yeni yapıldı çarpık kentlesme var