Meral33 kubraugur merhaba kiralar çok yüksek evleri çok kötü düzgün ev bulmak biz ev arıyoruz bulamadık 1+1 e 5 Bin istiyor lar ve kömür parası var evin yakıtı için doğal gaz yok başkale de
ozgesari Tuqce01 merhaba bizim tayinimiz de oraya çıktı bu sene. Acaba nasıl bir yer ev falan var mı biz henüz bulamadık da 😊