asli1607 Kızlar ben 1-2 hafta önce grip oldum kalçadan iğne vurdular özel hastanenin acilinde. ama şişti ve çok ağrı yapıyor geçmedi de 😔 kendiliğinden geçer mi ne yapmam gerekiyor?