Benim bebeğim de iki aylık her gün not edeyim diyorum gündüz uyku saatini ama bi günü bi gününü tutmuyor düzenleri olmadığından heralde . Ama her akşam düzenli şekilde uyumuyor ağlayarak uyuyor hep 9 Dan 12 ye kadar uğraştırıyor 20 günlükken başladı hala düzelmedi gazı yok aç değil niye her akşam aynı şeyi yapıyor ne zaman düzelecek çözemedim