lilac bsrsvr atak, diş, meme reddi, uyku gerilemesi hepsi 4. ayda, evet zor bir ay ama bol sabırla geçiyor. Biz de çook zorlanmıştık meme reddi de yaşadık hala düzelmedi ama idare ediyoruz. Umarım siz kolay atlatırsınız🌸
hilalpolatt denz4161 bebeğim 4.5 aylıkken 2 gün hep ağladı gece sık uyandı bugün tam beş aylık olduk altta 2 dişimiz var 2 3 gün zorladı bizi
denz4161 hilalpolatt oy çok erken çıkarmış . Bizim henüz çıkmadı ama sancılarını yaşamaya başladık. Bugün yarın bizimde çıkar 🥹