gozdeanne1 sütünüz varsa neden mama veriyorsunuz kilolumu doğdu yoksa normal kiloda mı dünyaya geldi genelde kilolu doğan bebekler doymuyor evet oğlumdan biliyorum 5.5 kilo doğdu ve ilk 3 ayımı hatırlamak istemiyorum kilolu doğan bebekler normal bebeklere göre midesi büyük doğuyor zaten burdakilerin ceviz kadar midesi var demelerine bakmayın öyle olmuyor sütünüz varsa ve emiyorsa sürekli emmesi daha iyi tabii ve sütünüz varsa mama vermeyin ama hem mama hem süt vermeniz gerekiyorsa mamayı minimum tutun yani 2 besleme anne sütü 1 besleme mama mamada düşük ml olmalı bu konuda çocuk doktorumuz sağolsun kontrollü kilo almamızı ve obez olmamızın önüne geçmişti ilk 1 seneok önemliydi çünkü