Selam kızlar 14 aylık oğlum var ve hep göğsümde emerek uyurdu son bir aydır gece uyanmaları aşırı sıklaşmıştı (3 kesin)bende uykumu alamadığım için çok geceler ağladım ve oğlumda kesintisiz uyumağı için oda canımı sıkıyordu ,kendi uyku eğitimini vermek istedim(ağlatmak yok karşıyım,bol sabır şefkat) iki kez denedim pes etmiştim ve tekrar denedim bugün akşam(4.gün) ilk kez emmeden yatağında kendi döne döne uyudu 🥹(maşallah deyin 🥹)ve dün 3.gecede akşam 21 den sabah 5:40 a kadar kesintisiz uyudu lütfen sizde pes etmeyin deneyin mutlaka kızlar dua edin devamı gelsin inşallah hep böyle devam eder ,