yellowmom8
soda
amansallagitsin
Benim doktorum da aynı şeyi söyledi. Kızımla akran olan arkadaşımın doktoru balık yağı vermişti, ben de kızımın doktoruna sordum ‘erken ergenliğe yol açıyor o yüzden kullanmanızı pek tavsiye etmem’ dedi. Balık yemek ile aynı şey değil sonuçta takviye edici gıda, o yüzden balık yemek ile balık yağı içmek aynı şeyler değil. Fakat benim kızım hiç balık yemediği için daha önce 2 şişe aldım, ikisinden de kızım 20 çay kaşığı kadar anca içmiştir, çok üstüne düşmedik biraz vitamin alsın yeter dedik. Son olarak geçen ezcanede easy fish oil gördüm, aldım. Onda da epa dha değerleri düşük ama yine hiç yememesinden iyidir dedim. Yani ille içmeli, çok içmeli diye düşünmüyorum, son zamanlarda çocuklarda erken ergenlik vakalarındaki artış da düşünülünce. Arada bir biraz içsin yeter diye düşünenlerdenim. İnternetten aldığım sıvı balık yağı da efa liquid di galiba