6 bucuk aylik kızlar agzina mama geldigi an üstunü başını çekiştiiryo yelegini,elbisesinin fiyonkunu mesela yemek istmediginden degil o şekilde keyif alıyor.eger üzerinde battaniye örtülüyse battaniyeyi 2 eliyle çekiyor yüzünü kapatmaya çalışiyo.eskiden hemen biberone yapisirdi tutar içerdi kisa surede olsa şimdi uzun zamandir böyle yapiyor neden acaba??sizinkilerdede varmi bu haraket