Cigdem61 benim de günde 5-6 kez ancak içiyordur her zaman 120 bitmiyor zaten fazlasını hiç içmedi. Kilo alımı sınırda oluyor şuan 7 kilo. Ama doktor kilo alması gerek demedi. Aşırı iştahsız. Ben ek gıdaya başladım 5.5 ayda belki daha çok sever diye. Sevdi de baya yiyordu sonra kabız oldu. Ona da doktor çok miktarda yemesin dedi, artık ek gıda da tadımlık yiyo istese de vermiyorum mamayı iyice bıraktı. Sizin kabız olmazsa belki ek gıdada daha iyi kilo alır