Doktorumuz 6 ay 5 günlük kızımıza bu damlayı önerdi. Ara ara gaz sancısı oluyor diye 3 aya kadar koliktik 4 te toparladık. Ara ara tutuyor diye verdi ama bebeğim 4-5 gündür berbat ağlama krizlerinde kıvranıyor . Bu damla yapıyor olabilir mi yaşayan oldumu