greens5 Merhaba kızım 1 yaşında ateşlendi doktorumuz viral enfeksiyondan antibiyotik verdi . Enfluvir ve azitro kızıma bu ilaçları verdikten sonra heryerinde kırmızı kabarcıklar oluştu. Gözleri şişti . Bu durumu yaşayan var mı ?
karaninannesi_ greens5 ya ben de dün zimaks adında bi antibiyotik verdim isilik gibi kizariklar oldu hep korkuyorum su an
greens5 Biz çocuk alerji doktoruna gittik ilaçları birdaha kesinlikle kullanmayın dedi . Sizde çocuğunuzu gözlemleyin artarsa bi dr a görünün bence