Alpinannesi_B çok normal sakın farklı düşüncelere girmeyin. Dalması normal. Dalmadan sonra morarma titreme yoksa asla takılmayın. Benim oğlum da dalıyor özellikle uykusu geldiğinde. İsmine bakması için çok erken. Oğlum 9 aylıkken filan yavaş yavaş bakmaya başlamıştı. 1 yaşından itibaren her seslenişte bakar. Başını sağa sola sallama sanırım 6.ay gibi her bebekte başlıyor. 3-4 ay kadar devam ediyor. Hem keşfettikleri için olabilir hem diş ağrısından olabilir. Hemde yine uyku öncesi sakinleşmek için olabilir. Yani aklınızı karıştıracak hiç bir durum yok. Bu düşüncelerden uzaklaşıp bol bol öpüp sarmalayıp oyun oynamaya devam edin ☺️🙏