atlasmommm Koltuğun kenarına ayakta tutunmuştu bi an boşluğuma geldi dizime çarparak yere düştü ağladı herhangi bi kızarıklık kusma vs olmadı birsey olurmu korkuyorum ya varmı başına gelen
hilalmehmet010417 atlasmommm Takibe al izle bı belirti veriyor mu canım dikkatini çeken birşey bide hemen uyutma çocuğunu 1 saat filan çok geçmiş olsun
yavrupotuncek atlasmommm konudan alakasız birşey sormak istiyorum beş aylık bebek kendisi tutunabiliyomu öyle koltuğa falan ayakta duruyo demissiniz
zeynep4114 atlasmommm Allahın izniyle bişey olmaz inşallah. Yiğenlerim çok kez yataktan düştü bişey olmadı. Hele bi tanesi 7 aylıkken dedesinin kucağından bildiğiniz betona düştü kafa üstü. Doktora göturdk vesaire bişey olmadı.
Marsila atlasmommm Oy kıyamam benim de bebeğim düştü 4 -5 gün oldu hala içim yanıyor kendimi suçluyorum bir an nasıl gözümü ayırdım nasıl dikkatsizlik yaptım diye Allah korusun evlatlarimizi
atlasmommm hilalmehmet010417 geçti canım 1 saat suan uyutuyorum bi belirti yok ama annelik yüregı işte korkuyorum şimdiden böyleyse ben yürümeye başlayınca ne yapacağım
hilalmehmet010417 atlasmommm Yok endiselenme kötü şeyler getirme aklına rahat ol bende senin gibiydim ilk düşmelerinde çok korkuyordum şimdi alistim 😂
bsr9696 Of benimde geçen düştü 6 aylık yüz üstü düştü burnu felaj kanadi Dr da bişey yapmadı takip et kusması vs olursa beyaz sıvı gelirse getir dedi
zeynep4114 ylmzzz bence annesi destekli şekilde tutuyordur. Bi anlık dalgınlıkla da düşmüştür. Ben şahsen öyle yapıyorum. Benim oğlumun 6 ayı bitmek üzere o şekilde alıstırma yapıyorum. 2 3 dakika duruyor.
yavrupotuncek atlasmommm olabilir öyle şeyler insan üzülüyor canları yaniyo diye bende ayakta tutuyorum kucağımda zarar verirmiyim diye düşünüyorum benim kızımda 5 buçuk aylık o yüzden sordum