arelinannesi1 merhaba nasıl ilerledi acaba süreciniz? Kızım da 28,5 aylık, sinyalleri var, tuvalet eğitimine başlamak istiyorum ancak sabrım ve cesaretim yeterince yok, çünkü bu aralar çok huysuz, istemediği bir şey olduğunda yüksek bolümde ağlama huyu edindi, gün içinde devamlı böyle olunca halim ve enerjim kalmıyor başka bir şeye.