_Goktugunannesi__ barbiee_ 21 aylık fakat hala uykularımız düzenli değil akşam 9 da uyuyup sabah 7 8 arası kalkıyor ama o süre zarfında 6 7 sefer mızlıyor emmek için🙄gündüz uykusu en fazla 1.5 saat
kizinaasikbiranne barbiee_ kız o da kötü haa sürekli uyku problemi adamı çökertiyor Allah yardım etsin 😞
Rez barbiee_ kızımı uyutmaya çalışıyorum, oğlum da uyumuştu ancak uyanmış babası aldı, kalkıp çay içeriz aşırı susadım:)))) direkt su içmek yerine keyif yapacam inşallah 🫶💐😂
Norveckizi barbiee_ merhabaa Eşim geceye gitti Sıkıla sıkıla oturuyorum Oturamıyorum gerci bebegımle ilgileniyorum Konusacak kımse de yok, bi buralara ugrayal ım dedım
amaniyibe barbiee_ ay misafir benim bile değil ya anama gelmişim keyif yapcam diye ona da misafir geldi çat kapı 😂