minelhafsa ben yozgatliyim eşim Bursalı eşimin tarafı kızım doğduğundan beri gelin de 6 ay kınası yapalım deyip hevesleniyordu ben de çok şaşırmıştım benden önce bu kadar hevesli olmalarına meğerse Balıkesir Bursa taraflarında gelenekmis hep yaparlarmış yani nerdeyse yapmadıkları bebek yokmuş. Kızımın da 6.ayi tam ramazan bayramına denk geldi bayram sonrası hemen yaptılar sağolsunlar. Bindallı, kına malzemeleri vs organizasyon dükkanından kiraladık oynamalı olmuyormuş benim eşimin tarafının mevlüt okundu bitimine doğru biz kızımla bindallıları giydik kına yakıldı sonra ikram bu kadar. Güzel bir şey nihayetinde hatıra kalıyor bir sürü eş dost komşu geliyor foto cekiniliyor falan bir de kına sonrası baba kucağında bebekle herkese göster teker teker çocuğu dolan dediler meğerse çocuğa takılacak olan paraları toplamak için yapılıyormuş bu başta bir utandım çocuğu gezdirip para topluyorum diye sonra alıştım elimi uzatıp insanları yormadan ellerinden aldım 😂