Ben bu ek gıda olayını beceremedim blw yapıyoruz her şeyi eline alıp inceliyor salatalık avokado brokoli hariç her şeyi yere atıyor yediklerini de en fazla 1 tatlı kaşığı kadar yiyor. Muz denedim ağzına aldıktan sonra ağlamaya başladı anlamıyorum nasıl alıştırcam kaşığa, ağzını kitliyo uzaklaşıyor eliyle itiyor çok yoruldum :(