23 aylık oğlumu tuvalete alıştırıyorum çişimizi çözdük bir sıkıntı yok kendim yapacam diyip yapıyor 3 gündür gece de bezlemiyorum sıkıntı olmuyor ama kakasını tutuyor artık buğün son ratteye geldi tuvalette yapmamak için ağladı kıvrandı yaptı görünce daha çok ağlamaya başladı sarıldım anlattım halen kakası geliyordu ama yapmamak için kıvrandı durdu bezini takayım dedim taktım onada yapmak istemedi sürekli ağladı beze yaptı dayanamayıp onu temizleyene kadar çıldırdı be yapacağımı şaşırdım çok üzüldüm bu sorunu nasıl aştınız yaşayan varsa yardımcı olur mu