edaydogan Size birşey danışmak istiyorum bebeğim 1 yaşında ve doktoru kan sayımı falan istedi sağlık ocağında yaptırabilirsin dedi ama sağlık ocağı biz almıyoruz dedi halbuki bundan öncekileri almışlardı neden böyle dediler anlamadım
mikelenjelo35 edaydogan bizde mümkün değil .öyle bebek için kan alma malzemenin yok gibi bişey demişlerdi bana .o yüzden büyük hastanede aldılar .
kubraege edaydogan evet banada aynısını dediler damarları çok ince olduğu için biz alamayiz 3 yaş çocukların alabiliyoruz sadece dediler
Yigitinannesi edaydogan bence çocuk hastanesindeki yada çocuk hastalıkları bölümü hemşireleri daha tecrübeliler. Ordan aldırmanızı tavsiye ederim
Meryemdeveci edaydogan evet sağlık ocaklari 1 yaş için olan kan sayımı ni almıyor ben devlet Hastanesi'nde baktirdim