Enesinannesiii benim oğlum ilk azılarını özellikle böyle çıkardı. Önce şişti morardı sonra etler sallandı resmen o bölgeden , ara ara küçük kanama da oluyordu. Ben enfeksiyon vs sanmıştım azı dişi beklemiyordum erken geliyordu çünkü 10 aylıktı daha , çocuk doktoruna gittik. Azı dişlerinin bazı bebekler de böyle çıkabildiğini söylemişti. Her ihtimale karşı sizde bi sorabilirsiniz hem içiniz de rahat etmiş olur.