Yemek yiyince karnımın şişeceğini ve kardeşi olacağını sanıyor 😀 (5yaş) sabah bana anne yemek yesene karnın şişsin kardeşim olsun dedi ben ne tepki vereceğimi bilemedim 😀 demin de arkadaşımın annesi hamile keşke benim de annem hamile olsa dedi . Geçiştirdim . Nasıl bir cevap vereceğimi bilemedim 🤷♀️ kızlar sizin çocuklarında kardeş istekleri var mı ne diyorsunuz bu durumda ?