Bizim hikayemiz daha 40ımız çıkmadan aşırı kusma şikayetiyle başladı. Direkt reflüsü vardır ama idrara da bakalım dediler, idrar ve kaka testi yapıldı. İdrarında enfeksiyon vardı antibiyotik kullandık kurtulduk. Kakasında ise gizli kan görüldüğü için direkt alerji dendi. Kusma dışında bi belirtimiz de yoktu.
Önce süt ürünleri dediler 1 ay onu yaptım hiçbir şey değişmedi. Sonra yumurta ve kuruyemiş dediler 1 buçuk ay onu yaptım yine değişmedi.
Bu süreçte hem çok kustuğundan hem de artık stresimden sütüm azaldı ve anti reflü mamaya başladım kilo alamadığı için.
Mamayı kusmuyor biraz yoğun bi kıvamı olduğu için ama beni emdiği gibi kusuyor. Beni emer üstüne mama içerse yine kusuyor.
Göz göre göre sütten kesmek istemiyorum daha 3 buçuk aylık ama o kadar çok kusuyor ki içim acıyor artık. Bebelac thickiner kullandım onu içmiyor sevmiyor malesef. Napacağım şaşırdım, geçen hafta mide ultrasonu çekildi onda da bir sorun görülmedi.
Kesin olarak neye alerjisi var ya da alerjiden mi kusuyor nasıl öğrenebilirim? Nasıl duracak bu kusmalar tükendim. Kakasında kanı da hiçbir zaman görmedim.