Yagmur13 Kızlar 11.5 aylık bebeğim ayakta durmuyor . Diğer tüm gelişimleri normal fakat ayakta dursun diye tuttuğumuzda çırpınıyor ayakları yere basmıyor . Bu durum normal mi daha zamanı mı var yoksa doktora götürmeli miyim sizce ?
hayalperest2310 Yagmur13 bir doktora danışın bence aslında diğer komtrollerde bakılıyor hiç muayene edilmedi mi
Nil2022 Yagmur13 ayakta durdurmaya çalışmayın lütfen. Kendi kalksın. 15. Ayda da yapsa 17 de de normal. Zarar verirsiniz bu şekilde
Yagmur13 hayalperest2310 şimdiye kadarki muayenelerinde sıkıntı yok dedi doktorumuz fakat bastırmaya çalıştığımızda ayaklarını yukarı çekiyor basmak istemiyor . Endişelendim ben de biraz
Meryy Benim oglum yuruyenw kadar biz tuttugumuzda hep yere atti kendini. İstemiyordu bizim tutmamizi ama kendisi tutunup kalkiyordu. Aimdi yuryyor bir yasinda
hayalperest2310 Yagmur13 şimdi anladım dediğinizi yürümek istemediğinden kendini daha hazır hissetmiyordur benim kızım da yapardı zorlamayın birgün baktık kızım salonun ortasında adımlıyor canları isterse o adımı atıyorlar 😂
eaea Yagmur13 her çocuğun gelişimi farklı acele etmeyin. En fazla kaçıncı ayına kadar ayakta durabilmeli diye doktorunuza danışın derim
Acel-ya23orc KuzeyinAnnesii Evet benimde öyle moralim cok bozuluyor hatta dizleriyle yürüyor doktorda normal karşıladı