elagozlubircoldelisi Hanımlar 4 aylık olduk Öncelikle demir ilacını ocean aldım, önerir misiniz temiz içerikli mi? Bir de hangi saatlerde vermem daha uygun olur?
Elmsnghn elagozlubircoldelisi ben bestiron kullanmıştım. İcinde c vitamini olduğu icin emilimi daha hızlı diye. Ve 5. Ayinda baslamistim 7. Ayinda birakmistik. Doktor gayet iyi deyip tahlil yapmisti bırakmıştık. Bildiğim kadarıyla oceanda yapay seker var o yuzden pek önerilmiyor.
Gulgok12 elagozlubircoldelisi ben ocean kullanıyorum huysuzluk kabız falan yapmadı hatta bebeğim severek içiyor 😄 sabah açken ver demişti bana doktor
Elfmom1234 Bestrion kullanıyoruz Bi aydır, tadı cok hoşuna gidiyor içinde c vitamini de var. Temiz içerikli d vitaminini gündüz tok karınla, demiri öglen aç karınla verıyorum