baharnevaa Arkadaşlar kuzu eti aldım bebeğime kavurma yapayım diye biraz fazla aldım kavurma yapıp buzluğa atsam acaba besin değerinde bi kayıp olur mu bilen var mı acaba ya
baharnevaa DevosMom bende öyle düşünüyorum galiba ya çok az pişirdiğim için tek seferde pişirmek daha kolayıma geldi açıkçası ama o yüzden bi sorayım dedim değerinde düşme olur mu diye
DevosMom baharnevaa tek seferlik pişirecekmişsiniz gibi muhafaza edin böylece her seferinde tamamınu çıkarmazsınız