ezgi72 merhaba ben yaşadım malesef bu durumu bu yüzden normal doğum yasaktı bana, çok fazla kaşıntı olmuştu eşe bulaşma durumu da olabiliyordu öncelikle şunh söyleyeyim çevrenizde bahsettiğiniz insanlar can sıkıcı yorumda yapabilirler bunu bana çok yaptılar ama doktorum herşeyden bulaşabilir dedi. Ben özel bi muayenede aldırdım siğilleri çok hafif dozda uyuttular beni alındı sonra iyileşme süreci vardı ilaç verildi açılcası eşim yaptı pansuman tarzı birşey birdaha tekrarlamadı inş sizde hemen atlatırsınız korkmayın çok geçmiş olsun