Merhaba kızlar. Oğlum 5 ay 20 günlük. Normalde beşiğimiz var ama küçük geliyor, park beşik alacaktım ama odasını yaptığım için ona da yüksek Mevla vermek istemedim açıkçası. E bebek de bakarken crib 2 sallanan beşik gördüm. Kullanan var mı? Memnun musunuz?

Beşik bu