Ya Allah aşkına bu pompayı kullanan var mı beceremedim. Göğsümü yerleştiriyorum sıkıp bırakıyorum damla damla geliyor acaba ben mi yanlış yapıyorum yarım saattir uğraşıyorum. Sütümde az değil bebeğim 5 aylık hep emziriyorum. Kullanan var mı nasıl kullanmam gerekiyor