yarenf Bebeğim 36+3 doğdu kalça değerleri bu şekilde Sağ kalça usg incelemesinde Alfa açısı:59 Beta açısı:55 Sol kalça usg incelemesinde Alfa açısı:61 Beta açısı:51 Doktor 3 hafta sonra tekrar getir dedi böyle olup sonradan düzelen varmı
sdfkty yarenf bizim de öyleydi 2 aylıkken cektirmistim ben 1 ay sonra kontrole gel dedi çift bez tak falan da dememişti. Bende buraya sormuştum ve çoğu anne çift bez önermişti öyle de yaptım 1ay boyuncaa çift bez taktim altini alirken bacaklarina cok dikkat ettim ve çok şükür düzelmişti değerlerimiz
ozlemyavuz Bilgim yok üstte kalsın, çift bez öneriyorlar diye duyuyordum birşey önerilmedi mi acaba ?
thequeinofthemother Bizimde ilk ay kontrolümüzde sol kalça değerinde ufak bi sıkıntı vardı. Çift bez önerdiler ve 3 aylık olana kadar çift bez takıldık. 4. Ay kontrolünde tekrar bakıldı ve düzelmiş. Doktorum değerleri öyle çok kritik değil bu şekilde düzelir demişti öyle de oldu.