Gonul_celen Lolita anne sütüne yakın sma diye biliyorum bi de şekersiz o yüzden anne sütünü bırakmaz demişti doktor sma ve anne sütü alıyor bnm minikte
deletedmom1101 Lolita ben herkese sma yı tavsiye ediyorum içerik olarak çok iyi bir mama fakat oğlum sma yemedi evolvia kullanıyorum memnunum ondan da kilo alımı boy atımı aylıklarının üzerinde çok şükür 🙏
Ceemre Sma+anne sütü alıyoruz bizde. Anne sütü agırlıkta tabi yetmediği yerdede mama takviyesi. Gaz ya da kabızlık yapmadı bizde
Sinon Laktoz içermeyenlerden birini tercih edebilirsiniz. Naçizane tavsiyem yetmiyor demeyin siz içinizde o canı yaşattınız dünyaya getirdiniz sütünüz de yeter. Siz yetiyor deyin sadece. Bende yetmiyor yetmiyor diye gezinip mama takviyesi veriyordum şimdi ben bebeğime yeterim diye söylüyorum kendime öyle de oluyor.
deletedmom211 Lolita ben evolvia 1 kullanıyorum çok memnunum hiç sıkıntı yasamadım 26 günlüğüz dogdugundan beri kullanıyorum
Aysegulisaa54 Duygu1 kabızlık yaptımı bebelac acaba bende aptamil 1 kullanıyorum oğlum içmek istemiyot bebelac dönmek istiyorum bende
Duygu1 Aysegulisaa54 yok yapmadı yanı ben tek öğün veriyorum gece istiyor kızım aptamil bize kabızlık yaptı bebelac tan memnunum ben