Meri-Mel inanın ben de sizin gibi düşünüyordum 3 yaşına kdr emsin eğer kendiliğinden bırakmazsa konuşarak ve kitap okuyarak ona anlatıp emziği kaldıracaktım hayatından ama bugün eşim ben işteysen doktora götürmüş oğlumu hasta olduğu için doktor ağzında emziği görünce hemen bıraktırın hastalıklara yol açıyor acilen bıraktırın demiş eşim de ben yokken öğle uykusunda vermemiş, limona batırmış bir iki almış Atmış ağzından.böyle devam edelim dedi ben de madem sen başladın devam edelim o zaman dedi. Şimdi araba da gidiyorduk canı sıkıldı anne meme dedi, annecim meme yok artık sen büyüdün abiler meme emmez bebekler emer hem onun tadı çok kötüydü unuttun mu dedim. Hiçbir şey demedi ısrar etmedi. Ama arada bir memeyi yokluyor meme meme diyor. Ama inatlaşıp krizlere girmesinden çok korkıuorum o kriz anlarını nasıl yöneteceğimi bilmiyorum dikkatini gündüzleri dağıtabiliyorum ama gece uyanınca napacağız bilmiyorum. Üç dört gün sabredin yazıyor her yer de ama oğluma kıyamıyorum. Bana bıraksalar ben 4 yaşına kdr ambargo koyamzdım emzik konusunda oğluma. Sizce halleder miyiz