AlyabebekGlsm Doktorum ısrarla 7 aylık bebeğimden kafa filmi istiyor çok zararlı olduğu için çektirmek istemedim 2.kez çektir gel dedi çok karasızım düşme vs yok neden istedi anlamadım var mı böyle bişey yaşayan