bsy2302 Bebeğim 2.5 aylık aşırı salyası akıyor ellerini aşırı derecede emiyor yatarken ve kalktığında tıpkı yemek yer ileri seviyede neden böyle acaba bilgisi olan var mı ?
defnemiraybebek bsy2302 diş döneminde bebekler aşırı salya yapar biz de 2 aylıkken başladı salya alıntısı kehribar kolye iyi geldi
mervemurat16 bsy2302 diş kaşınması nedeniyle oluyor bizimde aynı şekilde kaşıyıcı aldım ama bu sefer salyası iyice arttı doktora götürücem jel istiyicem.damakları kabardımı bir kontrol edin
123aa Bizim de 2.5 aylık ayniyiz ellerini ağzına sokması filan normal oral dönem herşeyi agziyla kesfediyo ellerini kesfediyo zaten emmek bebekleri guvende hissettirir salyasi da ilk çocuğumda da doktor son dişi çıkıncaya kadar salyasi akar demişti
DevosMom bsy2302 salyası falan bu aylarda başlıyormuş genellikle hemen patlatamaz zaten ufaktan ufaktan işte
defnemiraybebek bsy2302 her bebekte farklı kimi bebek 3-4 aylıkken çıkarıyor kimisi yaşında mesela bizim salyası 2 aylıkken başladı 10.5 aylıkken ilk dişi çıktı
bsy2302 DevosMom peki ne yapabilirim siz ne yaptınız bu süreçte rahatsız oluyor mu bilmiyorum kaşıyıcı içinde henüz nesneyi ağzına götürme kabiliyeti yok 🤷♀️
DevosMom bsy2302 bişey yapamazsın ki canım. Sürekli önlük kullan ve ellerini temiz tut ağzına çok götürürler çünkü. Engelleyebileceğin bir şey değil zaten. Benimki daha yavaş yavaş kaşıyıcıları ağzına götürmeye başladı çok bi kaşıntısı yok büyük ihtimalle. Sabredicez sadece. Bırsk emsin elini
bsy2302 gncglozclk biraz daha büyümesi çok daha iyi olur en azından dişini kaşıyabileciği şeyler verebilirim eline 🤷♀️🙉
dothloki bsy2302 evet diş doneminde normal süreçler benim oğlum 6 aylik oldu hala bitmedi henuz dişi de çıkmadı günde kaç kere önlük üst degistiriyorum bilmiyorum😀 eli surekli agzinda kasiyici da versen aynı sonra midesi bulaniyor kusuyor 😀 onemli olan ellerini temiz tutmak su an kaşıyıcı falan tutamiyordur belki siz bebis bir sure sonra kasıyıcı ile rahatlar ama salya yine durmuyor 😂 yapacak bir sey yok maalesef🫠
bsy2302 dothloki evet üstüne su dökülmüş gibi akıyor 😂🙉🙉 yumruklarını o kadar iştahlı yiyor ki aç olduğunu düşünüyorum her seferinde öyle görünce ana yüreği 😂💝
bsy2302 gncglozclk yumruklarını tercih ediyor uyurken daha çok ellerini iştahlı yalıyor normalde emzik asla almıyordu istemiyordu. Ağzına tutunca kabul etti uyurken dalınca da atıyor